کوکتل سالم: لیموناد با خیار

زمان تهیه : 15 دقیقه

مواد لازم برای 4 لیوان:

سه عدد خیاربزرگ

یک قاشق غذاخوری رزماری تازه و خردشده

یک پیمانه آب

نصف پیمانه آبلیمو ترش تازه

سه قاشق غذاخوری شربت ساده

چند برش نازک لیمو(برای تزئین)

طرز تهیه:

12برش نازک خیار را برای تزئین کنار بگذارید. بقیۀ خیارها را پوست کنده وخردکنید، آنها را همراه با رزماری در آسیاب پوره کنید. پوره را روی یک صافی بگذارید و صافی را روی یک کاسۀ متوسط ​​قرار دهید. مواد را فشار دهید تا آب آنها کاملاً خارج شود. سپس آبلیمو وشربت را باعصارۀ خیار مخلوط کنید تا کاملاً یکدست شوند. مایع را به طور مساوی در 4 لیوان پر از یخ که لا به لای آنها را با برشهای نازک خیار، لیمو و برگهای رزماری تزئین کرده اید،  بریزید . لبۀ لیوان را باخیارتزئین کنید و ساقۀ رزماری را در لیوان بگذارید.

ارزش غذایی در هر وعده:

169 کالری، 0 گرم چربی، 0 میلی گرم کلسترول، 18 گرم کربوهیدرات، 1 گرم پروتئين، 1 گرم فیبر، 6 میلی گرم سدیم، 241 میلی گرم پتاسیم، 32٪ویتامین C (مقدارموردنیازروزانه)

گروه ترجمه مجله پزشکی مادر، آرمان کرامتی
منبع:www.eatingwell.com



پر بیننده ترین اخبار

  1. روز
  2. هفته
  3. ماه